مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد زنگ هنرستان تجسمي را به صدا درآورد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان یزد با حضور در هنرستان‌ هنرهاي زيباي پسران یزد زنگ آغاز سال تحصيلي جديد را به صدا درآورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حجه الاسلام والمسلمین احمد عجمین با حضور در بین دانش آموزان اظهار داشت : از مهمترین کارهای بخش هنر و بویژه در هنرهای تجسمی ، نمایش و گرافیک مسئله تحقیق و پژوهش می باشد.

وی برنامه ریزی دقیق و جهت داشتن فعالیت های هنری را برای موفقیت در عرصه های مختلف هنری مهم دانست و از دبیران و دانش آموزان خواست تا با کمک هم آن را محقق سازند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان یزد اساتید هنرستان را از با سابقه ترین و بهترین اساتید استان دانست و افزود : تعدادی از فارغ التحصیلان این هنرستان از اساتید مطرح در سطح کشور می باشند.

حجه الاسلام و المسلمین احمد عجمین اظهار امیدواری کرد تا اولین جشن فارغ التحصیلان هنرستان هنرهای تجسمی یزد در آینده نزدیک برگزار شود و از تمام تلاش گران عرصه هنر تجلیل شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به هفته دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان اسلام در صحنه های نبرد افزود : رزمندگانی که از مدارس به جبهه های حق علیه باطل برای حفظ اعتقادات این ملت جان خود را نثار کردند ، شایسته نهایت عظمت و تحسین هستند.

همچنین سید حسین اسعدی ، معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان یزد ، در مراسم شروع سال تحصيلي جديد در هنرستان هنرهاي زیبای دختران یزد ، به نقش و اهميت هنرستان‌هاي هنرهاي تجسمي در توسعه هنر استان اشاره كرد و بر ضرورت حفظ و گسترش اين هنرستان‌ها تأكيد كرد.
معاون مالی اداری اداره کل هنرستان ‌ها را مهترين جايگاه پرورش هنرمندان كشور خواند و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص توجه به نخبگان كشور گفت : نخبگان هنري جايگاه ويژه‌اي در ميان ساير نخبگان كشور دارند كه بايد مورد توجه قرار بگيرند و براي تجلي پيشينه فرهنگ و هنر عظيم و غني كشور بايد امروز به جوانان عرصه هنر رجوع شود.

اسعدی همچنین به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.
در این مراسم ، سید حسین اسعدی زنگ هنرستان هنرهاي زیبای دختران را به صدا درآورد و آغاز سال تحصيلي جديد را به هنرجويان تبريك گفت.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا